Reference - LPG benzín

V roce 2014 jsme si s manželem koupili naše první nové auto zn. Sandero Dacia.
Všechna naše předchozí auta jsme měli vždy na LPG a byli jsme spokojeni. Do těchto aut
jsme LPG nechali montovat po několika letech provozu a tak jsme poprvé zkusili do Sandera
namontovat LPG přímo u výrobce Dacia.

V zimním období roku 2017 se začali objevovat problémy s LPG, bylo již najeto 79500 km a
tudíž jsem se rozhodla objednat v servisu Dacia na opravu. Servis nabídl pro mne nepřijatelné
podmínky  a tudíž jsem vyhledala servis LPG v Sokolči, kde mi byla nabídnuta kompletní výměna
systému za podstatně nižší cenu. Po ujetí 5000 km s novým systémem mohu říci, že mám i lepší
pocit z jízdy.

Hana Delongová

LPG montáž V8

V roce 2012 jsem si pořídil Ford F150 5,4 V8 Triton. Když jsem si auto pořizoval, takuž jsem plánoval jeho přestavbu na LPG. Začal jsem tedy poptávat a shánětněkoho, kdo by to zvládl tak, aby auto fungovalo bezchybně. Na plzeňskuv té době nebyl nikdo kdo by s přestavbou tohoto motoru mělzkušenosti. Nechtěl jsem aby se to na mém autě někdo učil. Začal jsem tedyhledat na internetu servis, který se zabývá US vozy a jejich přestavbou na LPG.

Hned první koho jsem našel bez jakéhokoli doporučení byl servis AUTO Lysa. Po telefonátu s majiteli servisu Markétou Kořilovou a Jiřím Pospíchalem jsem se dohodl a po konzultaci a možnostech montáže jsem se rozhodl, že přestavbu motoru udělám právě tam. Nikdo jiný v žádném servisu mě nedokázal tak přesvědčit jako oni. Hned věděli co je to za motor a hlavně měli již zkušenosti s tímto motorem.

Dohodli jsme termín montáže a já jsem jel do Sokolče. Po příjezdu jsem se setkal v servisu s panem Pospíchalem a tehdy jsem věděl, že jsem udělal dobře, že jsem vyrazil právě sem. Po montáži systému Stefaneli jsem si cca po týdnu auto vyzvedl. Auto jezdilo a jezdí do dnes bezchybně. Minulý rok mě namonotvali modernější řídící jednotku LPG, která je znatelně ještě lepší.

Servis se nezabývá jen montážemi LPG, ale i všeobecnými opravami všech vozů. I když je to pro mě vzdálený servis, nikdy tato cesta není zbytečná a vždy se vyplatí, proto se všemi opravami aut co mám jezdím jen do tohoto servisu. Nyní jsem koupil druhé US auto V8 a nikomu jinému bych ho nesvěřil.

Jestli tedy někdo hledáte servis, který umí opravit vše s velikou ochotou a příznivou cenou, jedinečnou přestavbou LPG a velikým přehledem o US automobilech a nejen těch, nehledejte už nikde jinde a kontaktujte tento servis. Vždy se Vám toto rozhodnutí vyplatí a nebudete litovat.

Majitelům, Jiřímu Pospíchalovi a Markétě Kouřilové tímto děkuji za dosavadní spolupráci a za vše co pro mě udělali.

S pozdravem Pavel Kantner


VOLVO XC 90  2,5T   209k  montáž leden 2014

Po  zakoupení auta, koncem roku 2013, jsem si nechal na doporučení kolegy provést montáž LPG v AUTOLYSA do svého vozidla a jsem maximálně spokojen.
Tři roky provozu a 30 tisíc kilometrů najetých bez sebemenšího problému potvrdilo, že jsem volil správně.
Dlouhodobým sledováním spotřeby jsem se dostal na na tyto hodnoty. Oproti původním 12-13l/100,  celková průměrná spotřeba (benzin + LPG) vychází 2,30 Kč na kilometr. V přepočtu při současných cenách to dělá 7,4 l benzínu /100km. Průměrná spotřeba pouze LPG 1,7 Kč/km, což je 5,48l/100 km.
To vše při normálním stylu jízdy, spíše svižnější :-). Protože občas opravdu využiji plný výkon motoru, nepromarnil jsem možnost změřit a  hlavně porovnat výkon při jízdě na benzín i LPG. Zde přikládám výsledek měření, který prokazuje, že na LPG je výkon nepatrně menší, ale nikde ve spektru otáček méně než 4kW. Posuďte sami, myslím, že tato firma se nemá zač stydět.
Vzhledem ke skutečnosti, že objem ničím nenahradíš, začínám
(v rozporu se současným, naprosto zvrlhým trendem downsizingu) pošilhávat po stejném autě, ale s větším objemem V8 4,4l  (je odzkoušeno, že spotřeba bude srovnatelná). Pokud k tomu dojde, nechám si LPG nainstalovat opět od této firmy.

Roman Wich  OK1WRM


Ford Mustang - instalace květen 2015

Vždy som sníval o americkom aute.. Ich samotná kúpa nemusí výjsť až tak draho, skôr naopak, ale “starať” sa o takéhoto miláčika už dá peňaženke a (tým pádom aj nervom) - trochu zabrať :) Dlho som premýšľal nad tým, ako by sa môhol moj “neskromný” chlapčenský sen stať skutočnosťou, nakoľko som stále na cestách a mesačne najazdím niekoľkotisíc kilometrov. Srdce nakoniec vyhralo nad rozumom a po pár rokoch šetrenia a presviedčania seba samého som si povedal, teraz alebo nikdy… A doviezol som domov nádherný Ford Mustang s motorom 3.7 V6. Nasledovala neopísateľná chlapská radoť a potom to prišlo.. Čísla :) Cesta z pod Tatier do Prahy bola síce obohatená o neskutočný pocit z jazdy, ale keď som si prepočítal, že ma každých každých 14 dní bude stáť týchto 1000 kilákov takmer o 3000 korún viac ako doteraz, začala do srdca malého chlapca šťuchať (keďže som vyrastal na dedinke) štipka sedliackeho rozumu.  A tak som sa začal zaujímať o rôzne - mnou pred tým neprebádané, často zatracované alternatívne pohony - LPG. Presnoril som množstvo webstránok, rôznych fór, absolvoval pár príjemných a pár menej príjemných telefónátov… Moje pátranie skončilo v AutoLysa.cz, kde mi môjho tátoša za dva dni, a pravdepodobne najvýhodnejšie v pomere cena - kvalita prestavili na šetrné, stále rovnako 300koňové, stále rovnako štýlové vozítko, ktoré je zároveň splneným snom, jazdí ekologickejšie a za menej ako naša rodinná oktávka :) Navyše ma baví prístup - zavolám, dohodnem, vybavím…. Prestavka trvala iba dva dni a aj na toto obdobie mi požičali auťák, čo bolo už iba čerešničkou na torte. Tým pravým dôvodom, prečo som sa ale rozhodol napísať týchto pár riadkov je, že sú to všetko fajn ľudia. A preto "palec hore" :)

Martin HARICH - spevák, skladateľ, moderátor

Hyundai iX20 1,4 - reinstalace září 2015

Po koupi auta u Hyundai Kolín jsem si naivně myslel že mám spořivé auto. Po zjištění že plyn do auta byl namontován značně diletanským způsobem jsem se obrátil na  firmu AutoLysa. Byl jsem mile překvapen profesionálním přístupem. Byla navržena kompletní výměna celého systému, na což jsem po malém váhání přistoupil . Po opravě a najetí několika stovek kilometrů nelituji. Auto je tiché , má menší spotřebu a hlavně nehrozí zničení motoru. Tuto firmu můžu všem vřele doporučit. Na odborníka si dnes hraje kdekdo ale opravdových profesionálů je jen málo. Jan Odvárka, Velký Osek

Audi S6 - 340 PS

AutoLysa.cz mám přestavěné na LPG již druhé auto a s dalším pojedu zase do této firmy. Solidní cena a hlavně precizně odvedená práce. Nikde nic neplandá, nečouhá, motor naprosto bez problémů točí 7000 ot/min a na plyn se přepíná záhy po nastartování. Zmínit musím i vstřícný přístup a snahu vyhovět mým nadstandardním, "puntičkářským" požadavkům. No prostě maximální spokojenost :-)

Radek Malchar, GSM 608813613

Škoda Octavia RS - 132 kW, montáž květen 2012

Systém Steffanelli jsem si nechal namontovat v květnu 2012. Od té doby mám na voze najeto přes 30 tisíc km. Mezitím také došlo k chipování motoru a zvýšení výkonu ze sériových 180Hp na 215Hp. Po kontrole a doseřízení systému není problém a s navýšením výkonu si LPG poradí. Dle dlouhodobé spotřeby jezdím na LPG o 1,2Kč levněji, než na benzín, takže se mi systém již zaplatil a já si už budu užívat pouze následných úspor. Tým autolysá mi vždy ve všech mých požadavcích vyšel vstříc a proto je můžu s klidným srdcem doporučit.

Zdeněk - Teplice

Volvo XC90, předělávka instalovaného LPG u jiné firmy duben 2012

Spokojenost maximální, po kompletním předělání instalace na Volvo XC 90 3,2 auto konečně jezdí na plyn stejně jako na benzín, ne jako předtím, kdy byla směs o 30% chudší. Poznatek pro mne ... není jedno, kdo Vám udělá přestavbu.  Takže Velmi doporučuji.

Arnošt Štěpánek, Hradec Králové

VW Golf, montáž prosinec 2011

Zástavba do vozidla VW Golf 1.6 74KW motor AKL sekvenční vstřikování nádrž 51 litrů. Od zástavby najeto s vozidlem 8 tis km bez jakýchkoliv problémů se syst LPG. Velmi spokojen s prací a podporou vašich mechaniků.

Martin P. Kolín Yusen Logistics

Mepla s.r.o., Mělník - hodnocení servisních služeb Auto Lysá
(Markéta Kouřilová):

Dle našich zkušeností z dosavadních servisních případů společnost AUTO Lysá preferuje individuální přístup k zákazníkovi. A to jak k návrhu řešení ekonomické opravy vozidla, tak i termínově, jak potřebuje zákazník. Provedení vlastních oprav je profesionální. Naše poslední oprava u Auto Lysá byla kompletní výměna poškozeného motoru na Nissan Qashqai 2,0i CVT. Nový motor na tento vůz nám byl nabídnut během 1 dne od zavolání, zajištěn do 3 dnů po naší objednávce. Vlastní výměna motoru, seřízení bylo provedeno za 2 dny. Od té doby jsme s Nissanem ujeli 15.000km bez jakékoliv závady. Při kontrolní diagnostice u autorizovaného servisu Nissan nebyly zjištěny chybové hlášky.

S pozdravem Vít Riedel, obchodní ředitel Mepla s.r.o. (výroba plastových desek).

Vůz Chevrolet Epica 2,0 - šestiválec

Nejprve trochu čísel:

Od přestavby najeto zatím 7997 km. Po tu dobu eviduji detailně veškeré náklady.

Přikládám výsledek:

(vše je počítáno na realitu v mém okolí, tedy i s aktuální cenou paliva a reálnou spotřebou) Průměrná cena LPG za dobu hodnocení: 18,39 Kč. Průměrná cena benzínu za dobu hodnocení: 36,17 Kč. Průměrná spotřeba před přestavbou: 7 až 7,5 litrů/100 km (dlouhodobě počítaná realita). Průměrná spotřeba LPG za sledované období: 8,7 litrů/100 km. (spotřeba se tedy zvedla o cca 1,2 litru při klidném stylu jízdy, pokud to honím, tak jde k 10 litrům na 100km)

Celkově jsem za tuto dobu ušetřil na nákladech za palivo 8996 Kč (oproti stavu kdy bych tyto km najezdil na benzín, počítám ovšem cenu nejlevnějšího benzínu v mém okolí u benzínky "ve dvoře", pokud bych počítal standardní benzínky, byla by úspora větší). Na druhou stranu jsem však od přestavby ještě nedotankovával benzín - to mě čeká příští měsíc, takže reálná úspora bude o cca 1800 Kč nižší.

Při přepočtu na spotřebu benzínu tak teď v podstatě jezdím za 4,5 litru benzínu na 100 km. (S dvoulitrem to nezní špatně)

S přestavbou jsem spokojen. Firma provedla přestavbu přes víkend, takže jsem nebyl bez auta dlouho. Po dobu přestavby mi byl zapůjčen zdarma náhradní vůz. Po najetých kilometrech zatím spokojenost. Jen drobné chvění motoru ve volnoběžných otáčkách - budu řešit při revizní prohlídce.

Pařízek Oldřich

Vůz Fiat Punto 1.2, r.v. 2003, montáž LPG: duben 2012

Co se týče samotné montáže a následného doseřízení, tak naprostá spokojenost. Vše proběhlo krásně rychle, když se objevil během montáže problém s motorem, tak i ten byl velmi dobře vyřešen.

Po najetí cca 10 tisíc km jsem zatím velmi spokojen. Spotřeba sice lehce stoupla (cca 0,5l/100km), ale vzhledem k velké úspoře to není vůbec poznat. Dřív jsem platil měsíčně cca 5300 Kč za benzín, teď platím za plyn jen okolo 2800.

Štěpán Pavlíček, Žiželice

Vozy z USA

Vážení, rád bych tímto poděkoval za dosavadní několika letou spolupráci s úpravou US vozů (Mustang GT, Chrysler Pacifica, Chrysler Stratus) na alternativní pohon LPG. Zároveň oceňuji dovoz Chevroletu Camaro SS z USA v roce 2009, jako prvního vozu přihlášeného v ČR. Jsem také zatím spokojen se servisem a dodávkou náhradních dílů na tyto vozy. Věřím v další plodnou spolupráci v dosavadní kvalitě.

Váš spokojený zákazník Ladislav Voříšek

Toyota Camry Hybrid - benzí­n-el. pohon + LPG

Ford Mustang, V6, r.v. 2011

Audi A8, 4.2L, 246 kW, bez přívstřiku benzínu - buď benzín nebo LPG!

Citroën Xsara Picasso

VW Caddy

Ford F150, 5.4L, od montáže najeto přes 37 000 km

Ford F150, Harley Davidson, zákazník ze Slovenska

Ford Mustang GT, 375 Hp, 8válec, r.v. 2006, od montáže najeto přes 48 000 km

Audi S6, 4.2 quattro, r.v. 2004, 299 Hp

Porsche Cayenne 4.5 Turbo S,  500 Hp, r.v. 2006

Ford F150 Harley Davidson,  5.4 L, r.v. 2010

Infiniti FX35, 3.5 L

Subaru Forester, 2.0

Mazda RX8, Wankel

Jaguar S-type, 4.0 L - bez přívstřiku benzínu !

Lexus 3.5, V6

Umístění plnícího hrdla pod víčko

Máte dotazy?

Rychlý kontakt

V Lípách 375
290 01 Sokoleč
Telefon
+420 777 133 911
E-mail
info@autolysa.cz