LPG - diesel
Od roku 2011 jsme obor LPG rozšířili i o montáž LPG na dieselové motory. I zde je rozhodující znalost motorů a precizní nastavení systému.
Duální palivo Diesel/LPG pro dieselový motor umožňuje pracovat se značnou úsporou nákladů a snížení emisí uhlíku.
Duální systém Diesel/LPG zajišťuje dopravci výrazné snížení PHM a zároveň přispívá k ekologičtějšímu i ekonomickému provozování vozidla. Duální systém Diesel/LPG také napomáhá ke snížení opotřebení pohonné jednotky, a to díky výraznějšímu spalování nafty (až 98%), tímto dochází k přirozené dekarbonizaci. Duální systém Diesel/LPG je homologován evropskou i českou směrnicí, a tak splňuje přísná kritéria pro využití tohoto systému. Při namontování této pohonné jednotky se neztrácí standardní záruky na vozidlo. Duální systém Diesel/LPG je navíc pro svou životnost (až 10 let) využitelný i po dosloužení vozidla, kde byl namontován, a může být použit pro vozidlo nové. Návratnost vlastní investice do duálního systému Diesel/LPG je při denním používání již od půl roku. Výhoda LPG je také, že se na něj nevztahuje vyšší zdanění jako např. u CNG, a vzhledem k nadbytku LPG je jeho cena velmi stabilní, což se o naftě říci nedá.
Duální systém Diesel/LPG se skládá ze softwarem řízeného přívstřiku určitého množství plynného paliva do sacího potrubí, takže motor může běžet na směs nafty a LPG. Duálním systémem Diesel/LPG současně probíhá emulace, která zajišťuje, aby docházelo k co nejlepším výsledkům ve spotřebě nafty. Výsledkem je motor, který běží čistě, produkuje točivý moment vyšší než u nafty a spoří výrazně PHM.