Reference - LPG diesel
tahač Scania
![](/img/1/118.jpg)
![](/img/1/127.jpg)
![](/img/1/128.jpg)
![](/img/1/131.jpg)
![](/img/1/134.jpg)
tahač DAF
![](/img/1/106.jpg)
![](/img/1/109.jpg)
![](/img/1/112.jpg)
![](/img/1/137.jpg)
![](/img/1/138.jpg)
Mercedes Benz S 400 CDI
![](/img/1/10.jpg)
![](/img/1/13.jpg)
![](/img/1/16.jpg)
![](/img/1/19.jpg)
![](/img/1/22.jpg)
![](/img/238.jpg)
![](/img/1/25.jpg)
![](/img/1/28.jpg)
![](/img/1/31.jpg)
![](/img/1/34.jpg)
Mercedes Benz GL, 4.2 CDI
V současné době má zákazník od montáže najeto přes 10000 Km. Před montáží LPG mělo auto spotřebu 12 l nafty, po montáži a postpném seřízení se celková spotřeba snížila na 11 - 11,5 l PHM. Od montáže má zákazník najeto 5000 Km a spotřeba se pohybuje 5,5 - 6 l diesel a 5,5 - 6 l LPG.![](/img/73.jpg)
![](/img/74.jpg)
![](/img/75.jpg)
![](/img/76.jpg)
Iveco Daily 3.0 HPT
![](/img/212.jpg)
![](/img/200.jpg)
![](/img/203.jpg)
![](/img/206.jpg)
![](/img/209.jpg)
![](/img/197.jpg)
Audi Q7 3.0d
další informace budou následovat